Jak na webu DomeCZECH objednat, zaplatit

O penízcích 

Ceny zboží uvádím včetně i bez daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nemusíte mít strach z nějakých skrytých položek. Ceny zboží zůstávají platné po dobu, kdy jsou zobrazovány v eshopu.

Platbu objednávky můžete provést následujícími způsoby:

  • Bankovním převodem
  • V hotovosti nebo kartou na dobírku v místě určeném zákazníkem v objednávce
  • Rychlým online převodem těmito metodami:
  • Hotově při převzetí

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od přijetí objednávky. Po obdržení Vaší objednávky budete mít k dispozici všechny platební podklady nebo QR kód (pro případ bankovního převodu) a nebo Vás systém přesměruje na platební bránu, kde si vyberete metodu platby, která bude pro Vás nejlepší (online převod). Obdržení platby Vám potvrdím emailem. Fakturu Vám pošlu emailem i v papírové variantě zabalenou v objednávce.

 

Jak Vám produkty pošlu?

Při objednávce si sami zvolíte, jaký způsob Vám bude nejvíce vyhovovat. 

  • Osobní odběr - ZDARMA
    • je možný na adrese Bohdíkovská 40, Šumperk. Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, dám Vám emailem vědět. Alespoň jeden den dopředu je potřeba se telefonicky ( +420 777 676 832) domluvit na čase vyzvednutí.
  • PPL - doručení na Vámi zadanou adresu 120 Kč
    • Jakmile předám zboží k přepravě, okamžitě obdržíte email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.
    • V den převzetí i doručení Vás kurýr informuje prostřednictvím SMS a emailu. 
    • Doručí do druhého pracovního dne v rámci ČR. 
    • Pokud Vás kurýr nezastihne, můžete si zásilku nechat přesměrovat  do výdejního místa Parcelshop, nebo to zkusí dopravce následující den znovu.
  • Zásilkovna  85 Kč
    • V pokladně si vyberete výdejní místo, které Vám nejvíce vyhovuje
    • Jakmile předám zboží k přepravě, okamžitě obdržíte email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.
    • Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám přijde SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

Když už objednávka dorazí ...

Tak prvně překontrolujte neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznamte přepravci. Pokud bude obal nést stopy hrubého zacházení a budete se obávat, že by mohlo být zboží poškozené, nemusíte takovou zásilku převzít. V takovém případě je nejlepší pořídit fotku poškozeného obalu a zaslat mi ji a s dopravce sepsat reklamační protokol

Věříme, že všechno bude v pořádku, takže neváhejte a rozbalte zásilku co nejrychleji a už stavějte. Udělá nám velkou radost, pokud nám třeba písnete na facebook či mail, jak se Vám Urbix líbí.

Vrácení zboží

Když si vybíráte zboží v kamenné prodejně, můžete si ho osahat, nechat si od prodávajícího vysvětlit a ukázat jeho skvělé vlastnosti. Jestliže však nakupujete přes internet, předem si jej neprohlédnete, a tak se může stát, že nesplňuje Vaše představy. Chci, abyste věděli, že zde koupené nepoškozené zboží můžete během následujících 1000 let a 3 dnů od převzetí bez udání důvodů vrátit

Záruka

Na webu DomeCZECH jsou jen festovní věci, stavebnice z nejkvalitnější bukové překližky, kvalitní látkové houpačky, velice pevná houpací prkna a další. Vydrží tedy hodně, ne však vysoký žár ohně, koupání ve vodě nebo dřevorubeckou pilu. Je to prostě přírodní materiál. Nicméně právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě.  Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití

Firma STRIPE WOOD s.r.o. (to jsme my) nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení